Téma: Vychovává české školství národní elitu anebo jen vědomostně zdevastovanou mladou generaci? Přečtěte si více o oSlobodný vysielač 29.1.2019 – Politické rozhovory s Dr. Vladimírou Vítovou …
Štítek: Školství
Reakce na dopis ministrovi školství
Pane ministře, dobrý den!
Za prvé se za svou stranu připojuji k dopisu politického hnutí Aliance národních sil, který Vám zaslali jeho představitelé. Přečtěte si více o oReakce na dopis ministrovi školství …
Dotaz Národnímu ústavu pro vzdělávání
Včera jsme uveřejnili náš dopis ministrovi školství a je vidět, že situace ve školství a vzdělávání není lidem lhostejná. Přinášíme dotaz občana Národnímu ústavu pro vzdělávání i s odpovědí, který dorazil do naší emailové schránky. Přečtěte si více o oDotaz Národnímu ústavu pro vzdělávání …
Dopis pro ministra školství
Pane ministře školství, Roberte Plago,
se znepokojením jsme zaznamenali ve sdělovacích prostředcích Vaši schůzku s ředitelem BIS, panem Michaelem Koudelkou. Považujeme takové setkání ministra školství za účelem „vytvoření prostoru pro vyváženou výuku moderních dějin“ za hrubé porušení Vašich kompetencí. Přečtěte si více o oDopis pro ministra školství …
BIS radí ministrovi školství, jak se mají vyučovat dějiny
V současné době jsme svědky rozdělení politické scény díky výkladu našich a světových dějin. Spor se dá zúžit na dva tábory. První je výklad dějin v rámci tzv. národního obrození – tedy obhajoba českého národního státu a národního politického uspořádání společnosti. Na druhé straně stojí výklad, který popírá české národní obrození, a všechny aspekty naší historie zpochybňuje, bagatelizuje a vykládá pouze ve prospěch politického odnárodňujícího procesu. Přečtěte si více o oBIS radí ministrovi školství, jak se mají vyučovat dějiny …
Pokud základní škola selhává, musí děti učit kultuře poznání a tvůrčím schopnostem rodina
Pokud škola selhává, musí děti kultuře poznání učit rodina. V opačném případě jsou odsouzeny ke „znásilňování“ školním procesem.
Škola, ať už je jaká chce, nese funkci socializaci dětí. Dítě, které nemá šanci přicházet do kontaktu s jinými dětmi, není schopno vyrůst v komunikativního člena společnosti. Přečtěte si více o oPokud základní škola selhává, musí děti učit kultuře poznání a tvůrčím schopnostem rodina …
Přibývá záškoláků, děti selhávají, inkluze nefunguje, tlačí ji neziskovky
Retardovanému dítěti, které vzdělávání nechápe, nepomůže ani deset asistentů, rozboří hodinu, je neúspěšné a neučí se, pak chodí po ulicích a páchá trestnou činnost, Přečtěte si více o oPřibývá záškoláků, děti selhávají, inkluze nefunguje, tlačí ji neziskovky …
ANS na Svobodném vysílači – problematika školství
Komentáře ANS k aktuálnímu dění tento týden – hlavní téma: školství a vzdělávání.
Svobodný vysílač dne 27.9.2018.
Hosté: Mgr. Lubomír Kropáček a PhDr. Vladimíra Vítová. Přečtěte si více o oANS na Svobodném vysílači – problematika školství …