Doba spratků

Doba spratků, i tak se dá pojmenovat dnešní „pokrok“…

Koho ještě neomrzelo každodenní sledování střelby na školách v Zemi neomezených možností, mohl být uspokojen sledováním následováníhodného vývoje přímo u nás. Naši spratci se i díky mediální propagaci a omlouváním frustrovaných „dětí“ učí zázračně rychle. Přečtěte si více o oDoba spratků

Dopis pro ministra školství

Pane ministře školství, Roberte Plago,

se znepokojením jsme zaznamenali ve sdělovacích prostředcích Vaši schůzku s ředitelem BIS, panem Michaelem Koudelkou. Považujeme takové setkání ministra školství za účelem „vytvoření prostoru pro vyváženou výuku moderních dějin“ za hrubé porušení Vašich kompetencí. Přečtěte si více o oDopis pro ministra školství

BIS radí ministrovi školství, jak se mají vyučovat dějiny

V současné době jsme svědky rozdělení politické scény díky výkladu našich a světových dějin. Spor se dá zúžit na dva tábory. První je výklad dějin v rámci tzv. národního obrození – tedy obhajoba českého národního státu a národního politického uspořádání společnosti. Na druhé straně stojí výklad, který popírá české národní obrození, a všechny aspekty naší historie zpochybňuje, bagatelizuje a vykládá pouze ve prospěch politického odnárodňujícího procesu. Přečtěte si více o oBIS radí ministrovi školství, jak se mají vyučovat dějiny

Pokud základní škola selhává, musí děti učit kultuře poznání a tvůrčím schopnostem rodina

Pokud škola selhává, musí děti kultuře poznání učit rodina. V opačném případě jsou odsouzeny ke „znásilňování“ školním procesem.

Škola, ať už je jaká chce, nese funkci socializaci dětí. Dítě, které nemá šanci přicházet do kontaktu s jinými dětmi, není schopno vyrůst v komunikativního člena společnosti. Přečtěte si více o oPokud základní škola selhává, musí děti učit kultuře poznání a tvůrčím schopnostem rodina