Doba spratků

Doba spratků, i tak se dá pojmenovat dnešní „pokrok“…

Koho ještě neomrzelo každodenní sledování střelby na školách v Zemi neomezených možností, mohl být uspokojen sledováním následováníhodného vývoje přímo u nás. Naši spratci se i díky mediální propagaci a omlouváním frustrovaných „dětí“ učí zázračně rychle. Přečtěte si více o oDoba spratků

Já jsem nejchytřejší

S úsměvem sleduji, jak se naše „politická elita“ rve mezi sebou o tituly z různých vysokých škol. Kdo může používat titul a kdo ne. Kdo opisoval a kdo vyplodil několik stránek z vlastní hlavy. Protože, kdo má titul je přímo předurčen být vybrán do elitní skupiny, z které se rekrutují „vůdci“. Přečtěte si více o oJá jsem nejchytřejší

Dopis pro ministra školství

Pane ministře školství, Roberte Plago,

se znepokojením jsme zaznamenali ve sdělovacích prostředcích Vaši schůzku s ředitelem BIS, panem Michaelem Koudelkou. Považujeme takové setkání ministra školství za účelem „vytvoření prostoru pro vyváženou výuku moderních dějin“ za hrubé porušení Vašich kompetencí. Přečtěte si více o oDopis pro ministra školství

BIS radí ministrovi školství, jak se mají vyučovat dějiny

V současné době jsme svědky rozdělení politické scény díky výkladu našich a světových dějin. Spor se dá zúžit na dva tábory. První je výklad dějin v rámci tzv. národního obrození – tedy obhajoba českého národního státu a národního politického uspořádání společnosti. Na druhé straně stojí výklad, který popírá české národní obrození, a všechny aspekty naší historie zpochybňuje, bagatelizuje a vykládá pouze ve prospěch politického odnárodňujícího procesu. Přečtěte si více o oBIS radí ministrovi školství, jak se mají vyučovat dějiny

Vzdělání je společenským statkem

Vzdělání je dominantně SPOLEČENSKÝM STATKEM. Jako takové má být v rozhodující míře financováno z veřejných prostředků. Měřítkem efektivity jejich vynakládání pak musí být hlavně uplatnitelnost. Smyslem vzdělávání nejsou certifikáty, ale praktická využitelnost.

Přečtěte si více o oVzdělání je společenským statkem