Zahajme veřejnou debatu o tom, co vlastně chceme – 6. díl

Tento článek je 6. díl série Co vlastně chceme?. Dosud vyšlo dílů 9

Pokračuji tímto v položení další otázky a v pokusu na ni odpovědět a hlavně vyvolat úvahy na tímto tématem, jak následuje:

 

e/ Co od změny oproti současnému členství v EU očekáváme? Přečtěte si více o oZahajme veřejnou debatu o tom, co vlastně chceme – 6. díl

Zahajme veřejnou debatu o tom, co vlastně chceme – 5. díl

Tento článek je 5. díl série Co vlastně chceme?. Dosud vyšlo dílů 9

Pokračuji tímto v sérii článků, jejichž účel vyplývá ze shora uvedeného nadpisu. Tento článek se zabývá otázkou dalšího postupu po našem odchodu z EU, tedy: Přečtěte si více o oZahajme veřejnou debatu o tom, co vlastně chceme – 5. díl

Na zaplacení reparací od Německa máme nárok

 Před nedávnou dobou jsme mohli číst názor jednoho „našeho odborníka“ na reparace. V podstatě prohlásil, že od našich reparačních nároků musíme odečíst hodnotu majetku, který jsme konfiskovali německému obyvatelstvu. Ovšem toto tvrzení je v rozporu s textem Pařížské reparační úmluvy. Přečtěte si více o oNa zaplacení reparací od Německa máme nárok

Faktické dopady ekonomické migrace v ČR – 2.díl

3/ V okolním světě přichází do života dosud účelově zabrzděná průmyslová revoluce 4.0 spolu se svými důsledky, které lze zahrnout souhrnně do 5. Kondratěvovy vlny. Přichází tedy robotizace výroby, ztráta pracovních míst pro desítky procent pracovníků v jednotlivých zemích.
Přečtěte si více o oFaktické dopady ekonomické migrace v ČR – 2.díl

Faktické dopady ekonomické migrace v ČR – 1.díl

Náš průmysl ale i další odvětví zaostávají po stránce technické a technologické za zahraniční konkurencí, vyrábějí výrobky s nízkou užitnou hodnotou, které pak prodávají za dumpingové ceny. Máme přitom velkou náročnost výroby na pracovní síly. Zaostáváme za světem. Touto cestou nelze pokračovat v epoše přicházející průmyslové revoluce 4.0. Přečtěte si více o oFaktické dopady ekonomické migrace v ČR – 1.díl

O „novém“ státním znaku na reprezentačních dresech našich hokejistů. Jde o likvidaci naší státnosti.

Je zřejmé, že uvedené incidenty směřují k likvidaci naší státnosti salámovou metodou. Je třeba se zabývat i tím, kdo se na nich podílí a vyvodit z toho potřebné kroky. V první řadě v rovině finanční, po řádné úpravě těchto otázek zákonem následně i v rovině právní.

Nechápu, jak je možné, že někdo na změnu znaku v hokejovém svazu vůbec přistoupil. Hokejový svaz přece není vlastníkem tohoto znaku, u kterého budou mimo jiné platit i obdobná práva jako u chráněného vzoru. To přinejmenším. Zkuste měnit třeba při propagaci logo některé z velkých firem, jako je třeba Volkwagen, Peugeot či okřídlený šíp ve znaku Auto Škoda.  Přečtěte si více o oO „novém“ státním znaku na reprezentačních dresech našich hokejistů. Jde o likvidaci naší státnosti.