Prohlášení ANS a ND k videokonferencím Volného bloku

Národní demokracie a Aliance národních sil byly – podobně jako další strany – osloveny poslancem Lubomírem Volným a vyzvány k účasti na „on-line virtuálním kulatém stolu“, při kterém chce pan poslanec vést s těmito stranami jednání o postupu před podzimními volbami.

Protože ale nejde o férové jednání a spolupráci, nýbrž de facto jen o eliminaci těch ostatních, ND a ANS nemají důvod se k takovému kulatému stolu připojovat. Považují dokonce své oslovení za pokrytecké, neboť při osobním jednání L. Volného s předsedou ND Adamem B. Bartošem poslanec Volný požadoval, aby Národní demokracie o spolupráci vůbec neusilovala, voleb se vzdala a Volný blok pouze podporovala, což ND samozřejmě odmítla.

Podobně přezíravě se Volný blok choval i k ANS, kdy spolupráci s ní podmiňoval tím, že ANS nesmí spolupracovat ani s ND ani s DSSS. Navíc bylo hned při úvodním jednání řečeno, že pouze Volný blok sám si vždy určí přední místa kandidátek a ty další kandidáty pak prý mohou jejich příznivci kroužkovat, a to má být údajně spravedlivé.

Ale tak to není. Například sám L. Volný, jako předseda strany Jednotní a jako poslanec PS PČR, kandidoval v loňských krajských volbách a získal pouhých 200 preferenčních hlasů, a jeho tehdejší strana jen 0,24%. Bylo to ovšem ještě před jeho bojem o mikrofon ve sněmovně, který přenášela ČT. Bylo to tedy před tím, než byl L. Volný mediálně znám. A právě toto je důkazem faktu, že jedině celostátní mediální známost umožní, aby někdo uspěl na základě kroužkování. Nikdo z alternativy však v mainstreamových médiích nedostane sebemenší prostor.

K „videoseancím” se nebudeme připojovat. Je to ztráta času. Z nedůstojného formátu, který Lubomír Volný pro politická jednání s dalšími stranami zvolil, je jasné, že nepůjde o věcné jednání, ale jen o jakousi alibistickou reality show, uvedl předseda ND Adam B. Bartoš.

Logický požadavek ANS na upřesnění společného volebního programu a návrh na spolupráci rovného s rovným, který byl zaslán Volnému bloku, byl zcela ignorován a jeho představitelé tento návrh pouze veřejně zesměšňovali. Oficiální odpovědi od Volného bloku se ANS nikdy nedočkala, sdělila předsedkyně ANS Vladimíra Vítová.

ANS a ND dávají jednoznačně přednost klasické politické spolupráci a tradičnímu politickému jednání. Obě strany se shodly

  • ▪ na spolupráci rovného s rovným,
  • ▪ na společném programu a
  • ▪ na spravedlivé společné kandidátce.

Nezakazují si, s kým kdo smí anebo nesmí spolupracovat, pravidelně se scházejí a připravují se na volby.

ANS a ND se považují za skutečné a autentické představitele pronárodní opozice. Obě strany vyzývají občany ČR, kterým záleží na osudu našeho národa, aby volební koalici ANS-ND podpořili svým hlasem v podzimních volbách do Poslanecké sněmovny.

Nicméně, naše stanovisko může u tzv. kulatého stolu zastupovat případně RNDr. Radoslav Štědroň, předseda Strany státu přímé demokracie.

Aliance národních sil
Národní demokracie

 


 
 

Autor příspěvku: ans

3.1 11 hlasů
Ohodnoťte článek
70 Komentáře
Komentář v řádku
Zobrazit všechny komentáře
PAP
PAP
6. 5. 2021 15:42

Končím, mažu a nebudu vás sledovat.

PAP
PAP
6. 5. 2021 15:40

Vážení, když chceme něčeho dosáhnout, tak je nutné se spojit a ne plivat na všechny kolem. Přesvědčujete všechny, a já nakonec budu volit ANO. Touto cestou se nikam nedostaneme. Už fakt nevím komu mám věřit. Nejmenší zlo bude jít ke známé straně, která alespoň snad zabezpečí, že se nebudeme řídit podle pirátů.

Dana
Dana
29. 4. 2021 11:06

Není mi dost jasné, proč jste zvolili variantu sepsání Stanoviska ANS k Volnému bloku, když jste měli možnost veřejně projednat veškeré sepsané názory s konkrétní osobou, které se poté vysvětlení týká, a která se diskuzi nebrání. Ta vaše slova mohla zaznít, a lidé by si poté sami popřemýšleli.. Sami jste zdůrazňovali, že nám všem jde o životy, a proto lidé hledají nejschůdnější variantu, jak zastavit to, co je už naplno rozjeté. Potřebujeme nějakou naději, ale také velké činy odvážných lídrů, za kterými můžeme stát. Ta síla proti nám je opravdu velmi mocná. Musíme být chytřejší i silnější. Všechno, o čem přemýšlíte mohlo u kulatého stolu zaznít. Nevím, proč pro vás bylo tak těžké jít do otevřeného sporu, a upřímně a otevřeně vše probrat. Nemusela z toho vzejít spolupráce, ale považovala bych to za férové jednání.

trackback
29. 4. 2021 1:09

[…] Naše vyjádření k nesmyslným návrhům Volného bloku je zde: https://aliancenarodnichsil.cz/prohlaseni-ans-a-nd-k-videokonferencim-volneho-bloku/ […]

Martin
Martin
24. 4. 2021 20:25

měli jste do koalice jít,a společně vyhrát,a pak až když by jste byli ve sněmovně tak by jste to mohli doladit,ale hlavní je se tam dostat.

Martin
Martin
Odpovědět  ans
26. 4. 2021 14:17

ok,v tom případě zustanete jen okrajová sekta.sbohem

sory
sory
Odpovědět  ans
26. 4. 2021 14:30

ALIANCE NÁRODNÍCH SIL 359 hlasů 0.00%00.00% minulé volby
zanedbatelný vliv

ANS
ANS
Odpovědět  sory
27. 4. 2021 21:02

Krajské volby, poslanec Lubomír Volný 200 hlasů, výsledek 0,24%. Jste spokojen?

ANS
ANS
Odpovědět  sory
27. 4. 2021 21:03

Napište, o kterých volbách mluvíte!!!!! Jedná se o senátní volby anebo o volby do EP?! Do PS PČR ANS ještě nekandidovala. Takže – o jaké volby vám jde?

Katarína Straková
Katarína Straková
24. 4. 2021 10:54

Velmi doporučuji vyslechnout si paní Volfovou /odkaz přidám/ – zejména viz část od času 0:25:15. V této části o kauze zatčení mj. i pana Kratochvíla – paní Volfová je s Vámi! Vůbec nechápu, proč na ní tolik pliváte.

ANS
ANS
Odpovědět  Katarína Straková
25. 4. 2021 22:56

Prosím Vás to jste asi hluchá – kdybyste nebyla, tak byste slyšela, že ten kdo plive a navíc nehorázně a veřejně lže je J. Volfová. https://aliancenarodnichsil.cz/radio-jerevan-jany-volfove/

Katarína Straková
Katarína Straková
Odpovědět  ANS
26. 4. 2021 11:28

Pro ANS: Přečetla jsem si všechny Vaše reakce zde. Používáte „zajímavý“ způsob konverzace. Mně jste napsala: „to jste asi hluchá“…../CO SI TO DOVOLUJETE!!!!!!!!!!!!!!/ Jinde: „velmi naivní názor“….“děkujeme za vaše knížecí rady“….“no to jste tedy na omylu“….atd. = zkrátka dehonestujete názory zde píšících – těch, kteří nesouzní s Vašimi /zřejmě dle Vás jedině správnými/ postoji. Měla bych Vám též napsat něco podobného? Např.: to jste asi nemyslící….no to se tedy hodně pletete….děkuji za vaše nesmyslné názory…….atd. Nelíbí se mi Váš způsob jednání. Hašteření, soupeření, nic pozitivního. Nikde žádná snaha pomoci prosadit dobro. Slova /prázdná/, nic víc. HOWGH.

Katarína Straková
Katarína Straková
Odpovědět  ans
26. 4. 2021 12:40

Ačkoliv jsem už nechtěla sem nic psát, potřebuji sdělit ještě toto: NEJSTE SCHOPNI SE ANI JMENOVITĚ PODEPSAT pod své příspěvky! a vzít tím pádem za své názory osobní odpovědnost. Anebo jste pouze stádo, za které někdo furt mluví? SEKTA? K Vaší odpovědi: opět konfrontační KECY! „Vidíte“…..a následuje povýšené poučování z pozice „chytřejšího“. Opět záměr pořádně mi to natřít 🙂 Slušnost a kultivované jednání nikde. Napětí vytváříte a udržujete pouze Vy. Rozdělujete a CHCETE PANOVAT. O nic jiného Vám nejde. Brrr!

ANS
ANS
Odpovědět  Katarína Straková
27. 4. 2021 21:08

Promiňte, nechceme být hrubí ani neslušní, ale Vy – kromě toho, že jste hluchá, tak jste asi i slepá. Všechny naše články jsou podepsané. A jestliže zde dáváte jako příklad korektnosti lži paní Volfové, a když my se proti nim ohradíme, tak nás peskujete, že se nechceme dohodnout a máme ega – tak skutečně nevíme, co na to říci.Vaše argumenty mají logiku NULA.

Luk
Luk
24. 4. 2021 6:44

Navic politika je kolikrat o uděláni kompromisů pokud budete chtít něco udělat. Koalice ANS a ND musi ziskat sedm procent, aby se dostala do parlamentu. To i kdyby jste byli sebevědomí, tak to nehrozi ani nahodou. Budete rádi když dostanete k procentu. Nehledě na to, že ABB rád se ohání, ze jeho strana dostala nejvíc hlasů z vlasteneckých stran, ale to diky Rozumným. Možná by si ABB měl vzpomenout jak se choval Vandas, ktery ABB všude pomlouval a dělal vše, aby nemusel s ABB spojit síly. Tak DSSS bedovala, že kdyby se spojila tak budou mít na kandidátce misto jako poslední. Krásný příklad je na slovensko, Milan Mazurek, ktery musel odstoupit z parlamentu a pak v dalších volbách rekl, ze bude na posledním místě kandidátky at lidé sami rozhodnu jestli chtějí, aby šel parlamentu nebo ne… Tohle je politik. Jde mu první řadě o národ a ne o to jestli bude prvni nebo poslední na kandidatce.
Smutne je, ze pidi strany, ktere sem tam vystoupi na SV a napíšou občas nejaky článek na internetu a maji demonstrace s účastí pár desítek lidí si mysli, že mohou založit koalici a získají aspoň 7 procent. Což je minimálně dvakrat víc než by ziskali treba podle výzkumů Trikolora a tá ma větší dosah.

ANS
ANS
Odpovědět  Luk
25. 4. 2021 22:58

Děkujeme za vaše knížecí rady. Například sám L. Volný, jako předseda strany Jednotní a jako poslanec PS PČR, kandidoval v loňských krajských volbách a získal pouhých 200 preferenčních hlasů, a jeho tehdejší strana jen 0,24%. Bylo to ovšem ještě před jeho bojem o mikrofon ve sněmovně, který přenášela ČT. Bylo to tedy před tím, než byl L. Volný mediálně znám. A právě toto je důkazem faktu, že jedině celostátní mediální známost umožní, aby někdo uspěl na základě kroužkování. Nikdo z alternativy však v mainstreamových médiích nedostane sebemenší prostor.

luk
luk
Odpovědět  ANS
26. 4. 2021 16:43

Jojo… Samozřejmě měli jen 0,24 procenta. Jenže včera není dnes… Nehledě na to, že strana jednotní byla založená v roce 2019. V politice se dívat na to co bylo mi přijde docela out… To je jak kdyby Vandas se oháněl, že jeho strana měla někdy před deseti lety procento a půl (nebo kolik) a nezastavil se nad tím, že dnes má jen s bídou 0,19 procenta…

luk
luk
Odpovědět  ANS
26. 4. 2021 16:48

O můj bože. to fňukání nad tím, že mainstreamové média nedávají prostor. Hodno bojovníků za lepší budoucnost… Člověk může buď fňukat nebo bojovat,,, Tak si tu fňukejte….

JakubM
23. 4. 2021 22:18

Ať je to jak chce, svou neúčastí na kulatém stolu jen ztratíte. Škoda, těšil jsem se , že na společné kandidátce zaškrtnu někoho z Volného bloku a někoho od vás. Takhle, pokud si to do zítřka nerozmyslíte, to vidím spíše na Volný blok, ač Volfovou tam nevidím rád. Nicméně do voleb je ještě dost času a stát se může lecos.

Ještě připojuji odkaz na dnešní vysílání pana Volného k tématu kulatého stolu: https://www.facebook.com/watch/live/?v=461886578252423&ref=notif&notif_id=1619114779234149&notif_t=live_video_explicit

Jana Hrušková
Jana Hrušková
23. 4. 2021 19:53

Dobrý den, velice mě mrzí, že nepodporujete transparentní jednání přes videohovory, ráda bych se na to podívala. Moc mě mrzí, že nejste ochotni si ani vyslechnout, co vám ostatní partneři nabízí, ať je to Volný blok, ND, DSSS nebo i jiní. V dnešní době je potřeba sjednotit síly a ne tříštit. Já nechci aby vyhrálo ANO, ČSSD, TOP 09,KDU-ČSL a podobní a aby zas Babiš a Hambáček byli v čele naší vlády. Budu držet palce,ať se všichni dohromady domluvíte a spojíte síly. Za 4 roky už žádné Česká Republika nemusí existovat, prosím, nedovolte to

Jana
Jana
Odpovědět  ans
23. 4. 2021 23:47

právě proto byste měli jit do toho videohovoru, abyste ukázali, že se s ním jednat nedá, bude se dívat spoustu lidí. Tak si lidi jen poštvete proti sobě, ta psaná podoba vše jen zkresluje

Oleg Langer
Oleg Langer
Odpovědět  ans
24. 4. 2021 2:15

tak když tam do diskuze půjdete tak tu tvář budou muset ukázat jak s vámi nefér jednají a jak vám přikazují s kým ano a s kým ne.
ano jednali jste ale bez dohlížení veřejnosti. jak máme věřit Volnému nebo Vám když jsme to jednání neviděli? Své stanovisko si s ním můžete projednat na živo a do očí mu říct že jste chtěli spolupráci a on s vámi nejednal jako rovný s rovným. ale bude to živě a bude na to moct reagovat jak on tak aj vy. čeho se bojíte? nemáte co ztratit. můj hlas i hlas mé rodiny můžete jen získat tím že si svůj názor obhájíte ve veřejné diskuzi.
moc vás o to prosím.

Naposledy upraveno 3 let před uživatelem Oleg Langer
Anna
Anna
Odpovědět  ans
24. 4. 2021 22:05

Já ty lidi chápu – vzít to jen jako možnou reklamu a příležitost dostat se do povědomí více lidí by to každopádně byla.
Ale lidi si neuvědomují, že pokud by Volný nejednal rovně a např. by nasliboval, co ve skutečnosti nehodlá dodržet, že by pak padlo špatné světlo na ANS, kdyby se nechtěla (při vědomí toho podvodu) ve VB angažovat.

ANS
ANS
Odpovědět  Anna
25. 4. 2021 23:02

Pan Lubomír Volný zcela nepokrytě lže. Alianci národních sil nebyl ze strany Volného bloku nikdy předložen žádný návrh na sestavení kandidátek. Naopak VŽDY bylo ze strany VB řečeno, že kandidátky bude sestavovat pouze Volný blok. Tedy přesně tak, jak to bylo řečeno panem L. Volným hned v úvodu na 1. kulatém stole 24. 4. 2021. Jiná varianta nebyla Volným blokem nikdy ani připuštěna. Volný blok nikdy nechtěl jednat ani o programu. ANS naopak již 22. února žádala oficiálně Volný blok o jednání, ale žádná odpověď NIKDY nepřišla.

Naposledy upraveno 2 let před uživatelem ans
Luk
Luk
23. 4. 2021 16:41

Byl jsem dlouhodobý fanoušek ND a ABB. Nakonec jsem si uvedomil, že psaním občasných článků na internetu a tlachani na malých demonstracích asi osloví pár lidí. Potěšilo mne, že Volný nabízí spoluprací stranám, které mají ve volbách jen pár tisíc hlasů. Budu volit Volný Blok. Nech jednání přijměte nebo ne.

Anna
Anna
Odpovědět  Luk
24. 4. 2021 21:40

A volíte obličej nebo program? Znáte ho vůbec?

Jana
Jana
23. 4. 2021 15:25

Ať se stalo cokoliv, nerozumím, proč ukončujete pokus o spolupráci ještě před veřejným jednáním, kde by si potencionální voliči mohli sami udělat názor na základě toho, co uvidí a uslyší na vlastní oči. Obávám se, že samostatně nemají současné malé strany a sdružení šanci. V minulosti jsem volila malé strany s vědomím, že se sice do sněmovny nedostanou, ale že jim hlas pomůže do budoucna. Nyní se obávám, že žádnou šanci v budoucnu již mít nebudeme, pokud v těchto volbách zvítězí ti, o kterých se to předpokládá.

Lea
Lea
Odpovědět  ans
23. 4. 2021 22:09

Naprosto souhlasím s vaším stanoviskem ! Jednání a chování nabubřelého a arogantního Volného je podpořeno nevalným množstvím jeho příznivců, které oslovilo jeho rádoby bodré a “ lidské “ vlísnutí se těm, kteří už neví, kudy kam a jsou zklamáni a naštváni současnou situací.
Věřím, že ve volbách neuspěje. A názory, že je třeba se spojit a netříštit se v malé strany má sice rozumný základ, nicméně pokud by to mělo být takovou formou, jakou navrhuje flákanec Volný to určitě nelze akceptovat.
Držím vám palce.

Oleg Langer
Oleg Langer
Odpovědět  ans
24. 4. 2021 2:36

tak to Volnému řekněte na živo do očí že to je diktát. Jak vám to máme věřit když se nemáme možnost přesvědčit?

Naposledy upraveno 3 let před uživatelem Oleg Langer
Eva
Eva
Odpovědět  Jana
29. 4. 2021 13:31

Rozumím Vám, ale rozumím i ANS. Nedůvěřuju nikomu, kdo je v současném parlamentu. Věřím ANS a myslím, že jsou naší velkou nadějí. Kdoví, co se stane do října.
Bohužel se taky může stát, že ani žádné volby nebudou. Na co taky? Ještě by je rozzuřený lidi ani nemuseli zvolit. Na zákony nepokrytě kašlou, udělají si, co budou chtít. Volby se odkládají, protože covid. To je nejhorší scénář, ale když všechno půjde tak, jak jde, je klidně možný.
Já věřím, že všechno bude nakonec úplně jinak. Všechno záleží na informačním poli. Které bude silnější. Stádo se přidá.
Bojujeme o informační pole. ANS se snaží bojovat čestně. Splnit to, čemu věří. A já věřím jim, ačkoli bych nikdy předtím neuvěřila, že tohle napíšu. Že budu věřit nějaké politické straně. Svatá prostoto!
U voleb jsem byla za celýcj 30 let asi 2x, 3x? Protože nevěřím na menší zlo. Zlo je zlo, nemůže být menší nebo větší.
Tentokrát k volbám půjdu. Určitš nejsem jediná, která má najednou koho volit. Super a díky.

Jan
Jan
23. 4. 2021 14:10

Milá ANS, Škoda.Jediná možnost, jak něco změnit,je dostat se do PS, kde se již všichni mimo L.Volného a M.Bojka odkopali. Můžete mít oprávněné výhrady k VB, ale proč nejste ochotni tyto sdělit ve zmiňované online debatě, poděkovat L.Volnému a M.Bojkovi za opravdu odvážná vystoupení v PS, popřát si vše nejlepší a v míru se rozejít. Cílem ANS by v tuto chvíli měl být vstup do PS a to za kaźdou cenu, protože času již opravdu mnoho nezbývá.

Petr
Petr
23. 4. 2021 12:23

Myslím si, že je škoda a velká chyba prásknout dveřmi ještě před nějakým jednáním. Kulatý stůl by mohl dát odpovědi na spoustu otázek a podle toho se rozhodnout. Jakékoliv sjednocení lidí s vlasteneckým cítěním je určitě ku prospěchu věci. Rozhádat se a ješitně rozdrobit v pidistranách bez možnosti něco reálně ovlivnit nemůže vyhovovat nikomu z nás, pouze těm co vládnou nyní!

Petr
Petr
Odpovědět  ans
23. 4. 2021 16:07

Omlouvám se, jestli jsem se vás nějak dotknul, ale jen jsem napsal co si myslím. V odpověďi se mi od Vás dostalo, že: netuším, NEVIDÍM, NEČTU, NEPOSLOUCHÁM a NENAVRHUJI… Nebylo by jednodušší se toho kulatého stolu účastnit a všechno to tam říct přímo? Jak můžeme uspět, když se začneme osočovat navzájem? Jestli já mám spát dál, tak vy už by jste se mohli probudit. Mějte se hezky a dál sněte, že něco změníte sami.

Oleg Langer
Oleg Langer
Odpovědět  ans
24. 4. 2021 2:53

práveže sleduji kdo co dělá a né co říká. A jedině Volný s Bojkem nehlasovali pro pandemický zákon a apelovali na poslance že kdo za to zvedne ruku tak se dopouští genocidy na vlastním národě.
Ikdyž si myslíte že je to stráta času, prosím věnujte svým voličům těch pár hodin a ukažte že se vám dá věřit a že Volný vám nabízí nerovné podmínky. jenom tak ho usvědčíte a diváci se po vyslechnutí vašich argumentů jistě rozhodnou pro vás. Udělali jste pro tuto společnost hodně a byla by škoda vše zahodit odmítáním pouhé diskuze před veřejností. Působí to pak nedůvěryhodně.

Katarína Straková
Katarína Straková
23. 4. 2021 12:17

Z pozice pozorovatele: Snažím se brát vše s rezervou + dělat si vlastní názor, věřím pouze sama sobě. Nehádejte se furt všichni! Máte samé výhrady proti p. Volnému. Co když se mýlíte? Anebo se mýlí on. Vyjasňujte si své postoje – často při konfliktech v životě jde o nedorozumění, neporozumění. JE POTŘEBA SE SPOJOVAT! Jde nám o životy! Nejde o SOUTĚŽ přece! Hledejte možnosti SPOLUPRÁCE!!!!!!!!!!!!!Různé sváry jsou v této situaci velmi velmi hloupé a SMĚŠNÉ!!!!!!!!!!!!!! Srdečně zdravím.

Katarína Straková
Katarína Straková
Odpovědět  Katarína Straková
23. 4. 2021 12:54

Ještě dodatek: Výhrady směrem k panu Volnému, které popisujete zde, předneste na videokonferenci NAROVINU – přede všemi. Přede všemi Vám určitě pan Volný odpoví – můžete konzultovat vzájemně a nastane vyjasnění – ať už jakýmkoliv směrem, čili buďto nastane korekce anebo potvrzení vzájemných stanovisek. ODMÍTÁNÍ KOMUNIKACE a vzájemného naslouchání mi připomíná praktiky v Parlamentu. Pokud nebudete OCHOTNI komunikovat V ZÁJMU BUDOUCNOSTI ČR! a ochrany před nebezpečím, budete nést ODPOVĚNOST při zhoršení celkové situace /která je už teď příšerná, nebezpečná, šílená/. Protože NEJSTE OCHOTNI udělat ani MÁLO! = účastnit se veřejné konzultace. Toto není SOUTĚŽ! – tedy NEMĚLA BY BÝT! Příklad: jste v domě s člověkem, se kterým si nerozumíte. Ale k domu se blíží vrah. CO BUDETE DĚLAT? Spojíte se proti vrahovi, vymyslíte způsob obrany společně, protože vám jde O ŽIVOT /účinné řešení/, anebo se budete dohadovat, KDO JE LEPŠÍ /naprosto HLOUPÉ ŘŠENÍ!/ a vrah vás zabije oba? Na „soutěžení“ , kdo je „lepší“, je čas po odeznění nebezpečí! Resp. se v době nebezpečí UKÁŽE, komu jde OPRAVDU o záchranu.

Oleg Langer
Oleg Langer
Odpovědět  ans
24. 4. 2021 3:00

ale my jsme to neměli možnost vidět jak s vámi jednal. neměli jste s ním jednat za zavřenými dveřmi

Jaromír Sádovský
Jaromír Sádovský
Odpovědět  ans
24. 4. 2021 11:45

Paní Vítová, nebuďte jak zabedněný dub a poslechněte Olega Langera, co Vám zde píše. Není možné stavět se k tomu způsobem, jakým to děláte. Hybaj do debaty ať víme na čem jsme.

ANS
ANS
Odpovědět  Jaromír Sádovský
25. 4. 2021 23:05

Adi neumíte číst – to není stanovisko p. Vítové, ale celé ANS.

Luděk Janouch
Luděk Janouch
23. 4. 2021 10:34

Zdravím znovu,

jsem vlastenec, bojovník za pravdu a objektivitu, mírotvorce a levicově, tedy ekologicko – filosoficky založený člověk. Sympatizant Aliance národních sil, ale i Volného bloku a dalších v podobném směru, jakkoliv s výhradami.
Chápu výhrady ANS a ND, ani já jsem se zatím nedočkal věcné odpovědi od pana poslance Volného, jen jsem získal odpověď „ze slušnosti“, což se však týká i ANS vůči mé osobě. Ale moc dobře vím, že sjednocování veřejnosti, není v silách jednoho subjektu či osobnosti, protože lidé jsou různí a různě reagují na podněty a aktivity. Volný blok, přes své nedokonalosti a problémy, však slouží jako první Pionýři při praktickém probouzení národa a vyšlapávání cesty opozičnosti každého sám za sebe a všech, dohromady. Poslanci tuto činnost nikdy púřed tím, nedělali, a tak se stále učí, stejně jako My, ostatní, Tuto nezviděníhodnou cestu, nekonná nikdo v takovém rozsahu a za takovou cenu, jakou sklízí i oba poslanci Volného bloku.
ANS vidím více do tvorby teorie, jakkoliv i aplikuje v praxi, co se dá. Je více navazující na Volný blok principem opozičnosti. Bez průkopnického vlivu Volného bloku a dalších, se teorie nedostane na úrodnou půdu většiny. A to je obrosvká škoda. Spojení, i s ing. Tichým, je třeba, jinak prohrají, všichni.

Veřejné vystoupení politických subjektů není v dnešní době totální nedůvěry všech vůči všem, něco špatného. Jak jinak chcete zajistit veřejnou spoluúčast a následnou kontrolu veřejnosti? Kabinetní praktiky domlouvání by již měli v takových případech, patřit dějinám. Navíc jsme v situaci zákazů a příkazů a nechat se pozavírat, může znít hrdinsky, ale je to nesmysl, neboť probuzený lid ještě potřebuje chvíli držet.
Velice by mě zklamalo, pokud ANS nenajde s VB hodnotnou platformu o spolupráci. Moc děkuji Luděk Janouch

Anna
Anna
Odpovědět  Luděk Janouch
24. 4. 2021 21:58

Páni poslanci dělají své aktivity i ve svém pracovním čase, za který jsou námi skvěle placeni. Věřím tomu, že kdyby měla ANS k dispozici takové prostředky (nejen finanční, ale včetně např. poslanecké imunity), tak by se na veřejnosti činila mnohem více, než když členové dělají politické aktivity dělají až po pracovní době a na vlastní účet.

Také se mi vystoupení p. Volného líbí, jsou velmi líbivá, ale co dělal před půl rokem? Proč o něm předtím nebylo slyšet? Připadá mi to příliš podivné, nadto když je jeho program jen revolta, ale co pak?

Trochu mi připadá, že sem pořád píšete, aby Vás někdo předsvědčoval – rozhodněte se sám, koho volit – je to Vaše volba na vlastní zodpovědnost. 🙂

Petr
Petr
Odpovědět  Anna
24. 4. 2021 23:59

„Věřím tomu, že kdyby měla ANS k dispozici takové prostředky , tak by se na veřejnosti činila mnohem více“. Ovšem pokud je jí tato příležitost nabídnuta, tak ostentativně odmítne…

ANS
ANS
Odpovědět  Petr
25. 4. 2021 23:07

Proboha přečtěte si argumenty ANS! Jsou v článku pod kterým diskutujete. A nemluvte pořád dokola jen to samé – vždyť to nemá smysl.

Ivetta
Ivetta
23. 4. 2021 7:47

ANS máte můj hlas. Uděláte předvolební kampaň? Mám pocit, že se o vás málo ví a to je velká škoda. Posuzují to podle svého okolí. Moc si vážím vaší práce a chci vás ve vládě.

Yvona
Yvona
Odpovědět  ans
23. 4. 2021 14:24

Píšete, že je potřeba dostat se do povědomí lidí. Není právě kulatý stůl skvělá příležitost? Navíc, bude to naživo, myslím že to bude ostře sledované spoustou lidí, není to nejlepší reklama? No a pokud by p. Volný nechtěl spolupracovat férově, ukažte to lidem. P. Bartoše znám jen z demo, kde ho zatkli. Je lepší příležitost představit své názory? Myslím že ne. Přimlouvám se za zamyšlení a přehodnocení postoje.

Petr
Petr
Odpovědět  ans
25. 4. 2021 0:05

Pokud účel „kulatého stolu“ spatřujete v potřebě někoho ztrapnit, tak už vaší neúčasti a obavě začínám rozumět. Každopádně si pořád myslím, že je to škoda i za cenu nějakého ztrapnění.

ANS
ANS
Odpovědět  Petr
25. 4. 2021 23:08

Jste jako kafemlejnek. Naše argumenty pro vás nic neznamenají.

Petr
Petr
Odpovědět  ANS
26. 4. 2021 14:34

Pokud vaše argumenty nejsou přesvědčivé, může být chyba jistě na mé nechápavé straně, ovšem pravděpodobnější (i z reakcí dalších lidí) je, že vaše argumenty spíš nemají váhu. Každopádně děkuji za vaši dosavadní komunikaci, tímto se loučím a už v této diskusi nebudu pokračovat, abych nebudil dojem „kafemlejnku“. Přeji ANS vše dobré.

hana
hana
Odpovědět  Petr
5. 5. 2021 23:03

PŘECE SE MŮŽE U KULATÉHO STOLU PROBRAT TA OSOBA O KTEROU JDE, VOLFOVÁ A UKÁ
ŽOU SE KARTY

David
David
22. 4. 2021 21:06

Mel by se konat ten on-line virtuální kulaty stul, aby si lide udelali sami nazor. Kazdopadne verim ANS.

Radka
Radka
22. 4. 2021 19:37

Prvním varováním pro nás se stala spolupráce pana Volného s paní Volfovou.Druhým varováním bylo nařčení pana Adama Bartoše v rozhovoru na SV, že byl v podstatě odsouzený právem! A to nás co, jeho kauzu sledujeme hodně rozhořčilo! Naše rodina má tedy opět jasno! Našich pět členů bude opět volít ANS – ND!

Svatoslav Butora
Svatoslav Butora
22. 4. 2021 17:51

Je dobře, že ANS je si vědomá svých hodnot a svého programu. Neštěstím pro všechny je současný stav, kdy se v parlamentu všichni drží „pod krkem“ kvůli programům, které nejsou plněny a kvůli koalicím, které spojuje jenom prázdnota jejich ambicí.