Koronavirové kroky ministerstva školství likvidují český vzdělávací systém!

Vážení přátelé, pro vaši informaci publikujeme dopis, který se týká  více než oprávněných obav o celý český vzdělávací systém. Ministerstvo školství totiž školám rozeslalo manuál, jak je de facto skvělé vzdělávat děti distančně a jak toto vzdělávání mají ředitelé ve školách organizovat a učitelé realizovat. Jak mají hlídat každé zakášlání a smrknutní dítěte či studenta apod.  Aliance národních sil plně sdílí obavy, které jsou obsaženy v dopise, a celou svou vahou se politicky staví za autorku dopisu.

 

Citujeme z programu ANS – kapitola Vzdělávání: 

„Základem vzdělání je zjevná nezastupitelnost lidského faktoru (učitele) ve školství. Cesta Tarzana či Mauglího je pedagogicky  nesmyslná – člověka mohou vychovat jen lidé (v prvé řadě samozřejmě rodiče). To také vymezuje i místo informačních technologií v procesu vzdělávání se – úspěšně fungují až jako návazný zdroj informací.“

ZDROJ ZDE:https://docs.wixstatic.com/ugd/5046ee_fefd97393b1f4bb48c9c30299bee8b1d.pdf

Vážená paní ředitelko,

chtěla bych Vás tímto požádat o to, abychom požádali školské odbory o zorganizování protestu proti opatřením Ministerstva školství, které povedou, pokud je připustíme, k totální destrukci celého vzdělávání.

Důvody k takovému postupu jsou dle mého hlediska tyto:

1) Neexistuje žádná pandemie, dokonce ani epidemie. Lékaři z mnoha zemí na tento fakt poukazují, není jim však umožněno promluvit veřejně. Zde je odkaz na Lékaře za pravdu z Německa: 

https://www.youtube.com/watch?v=JrMVcUrbD1M&fbclid=IwAR0mlSK4yaSzeDKOfbUNBDHVTwxXQXQwh0jOO8n4rUvRloGxVYxfPT2d3Fs 

2) V minulosti se evidovali nemocní, kteří měli příznaky nemoci a sami přišli k lékaři. Nyní, poprvé v historii lidstva zdravotníci vyjíždějí do terénu a v uzavřených komunitách vyhledávají nemocné, kteří jsou v drtivé většině bez příznaků. Ale ani v tomto případě nedávají počty takových případů oprávnění k vyhlášení pandemie a zavedení takových opatření, jako je nošení roušek ve škole.

3) Pokud vím, neexistuje žádná studie, která by prokazovala, že nás jakékoliv látkové roušky chrání před nákazou viry. Viry látkou prochází a jediné, čeho tím dosáhneme, je podlomení zdraví našich dětí a mládeže, viz. měření: 

https://www.youtube.com/watch?v=VA6_NKOJfbU 

4) U dětí a mládeže je riziko nákazy kovidem mizivé. Když i nemoc prodělají, tak zpravidla bezpříznakově. Ve školách by se tedy opatření měla zavést maximálně pro zaměstnance, nikoli pro děti.

5) Semafory ve školách povedou k chaosu, protože se bude muset neustále upravovat rozvrh pro skupiny, které zůstanou ve škole. Vedení školy i učitelé budou přetíženi nástupem stále nových požadavků na změnu výuky. Učitelé tedy budou kolabovat nikoliv díky kovidu, ale kvůli vyčerpání. Druhá vlna pandemie se totiž plánuje minimálně na 6 měsíců. Skloubit výuku ve škole a distanční výuku bude vyžadovat dvojnásobné pracovní nasazení.

6) V manuálu se píše, že škola bude povinna řešit každou rýmu a kašel studentů i zaměstnanců. Každá taková osoba bude muset prokázat, že nemá kovid. Žáci i zaměstnanci se budou muset neustále dokola testovat, aby prokázali, že nejsou nemocní. Školy se takto brzy vylidní, studenti/žáci raději zůstanou doma, než aby podstupovali dokola takovou tyranii. Ale může být i nedostatek kantorů, protože ti v minulosti učili i s chřipkou (nechtěli, aby se kvůli nim muselo suplovat). Nyní budou muset zůstat doma.

7) Pokud se neozveme, budou se nesmyslné požadavky vlády neustále stupňovat. Dalším krokem může být povinné očkování všech zaměstnanců ve školství. Evropská komise již podepsala nákup 400 milionů vakcín pro obyvatelstvo EU. K dalšímu úbytku zaměstnanců/ učitelů může dojít v průběhu tohoto školního roku díky nucenému odchodu učitelů, kteří odmítnou očkování.

8) Pro mnohé děti, a především náctileté, je škola jedinou formou socializace, kdy se setkávají se svými vrstevníky osobně. Pokud jim vezmeme tuto možnost, zůstanou izolováni doma u svých počítačů, tabletů a mobilů. To může opět vést ke zhoršení jejich zdraví fyzického i duševního.

9) Jednat by se mělo ihned, ještě před započetím školního roku. Učitelé by se mohli přidat k demonstracím, které se chystají na 31.8. v Brně a Ostravě, a 1.9 v Praze.

Krásný výhled do budoucnosti, pokud se nebudeme bránit, nám dává britský spisovatel David Icke:

https://cdn.lbryplayer.xyz/api/v3/streams/free/David-Icke-Proc%CC%8C-chte%CC%8Cji%CC%81-druhou-vlnu–CZTIT/6d544f5180833e75e11a6d00ab94f81e93bf904c/62f7d5 

Děkuji za zvážení mého návrhu.

S přáním krásného dne.

Mgr. Milena Míčová

1) Manuál k provozu škol 2020 -2021:

Manuál k provozu škol 2020-2021

2) Doporučení ČŠI pro školy

priloha_813186395_1_DoporDoporučení ČŠI pro školy-organizace vzdělávání a práce se vzdělávacím obsahem 2020-2021 (1)

3) Manuál provozu škol

priloha_813186395_2_Manual_k_provozu_skol_MŠMT_MZd (1)

4) Leták

priloha_813186395_3_Prilohy_k_manualu_letaky (1)

5) Principy

Principy

 

Autor příspěvku: ANS