Pokud základní škola selhává, musí děti učit kultuře poznání a tvůrčím schopnostem rodina

Pokud škola selhává, musí děti kultuře poznání učit rodina. V opačném případě jsou odsouzeny ke „znásilňování“ školním procesem.

Škola, ať už je jaká chce, nese funkci socializaci dětí. Dítě, které nemá šanci přicházet do kontaktu s jinými dětmi, není schopno vyrůst v komunikativního člena společnosti. Přečtěte si více o oPokud základní škola selhává, musí děti učit kultuře poznání a tvůrčím schopnostem rodina

Veřejné slyšení k Istanbulské úmluvě

Slyšení proběhlo v úterý 6. 11. 2018 v Poslanecké sněmovně PČR. V diskusi se střetli odpůrci a zastánci této úmluvy. Za zmínku stojí, že tolik lidí se na jednání petičního výboru sněmovny ještě nikdy nesešlo. Poslanci si vyslechli názory obou skupin. Rozhodnutí o úmluvě bude však na celé sněmovně. Vláda s touto úmluvou vyjádřila bohužel souhlas. Přečtěte si více o oVeřejné slyšení k Istanbulské úmluvě

Česká advokátní komora je PROTI ratifikaci Istanbulské úmluvy!

Nejvíce kritiky směřuje proti riziku převýchovy společnosti, o čemž hovoří následující články: čl. 12 odst. 1 („Strany podniknou nezbytná opatření pro podporu sociálních a kulturních vzorců chování žen a mužů s cílem vymýtit předsudky, zvyky, tradice a další praktiky, jež jsou založeny na předpokladu podřízenosti ženy anebo na stereotypním pojímání rolí žen a mužů.“),  Přečtěte si více o oČeská advokátní komora je PROTI ratifikaci Istanbulské úmluvy!

6 Generací

TICHÁ GENERACE (NAROZENA 1925 – 1945) Charakteristika: Narodili se v období mezi dvěma světovými válkami. Velmi přizpůsobivá generace, která hrála často druhé housle. Říkalo se jim také „Děti velké deprese“. Rodina: […]